Alla inlägg den 30 mars 2009

Av ♥Annica♥ - 30 mars 2009 09:02

Såhär ser det ut i sonens hals idag, så jag undrar som en Flundra om han har fått halsfluss??? Vi brukar märka på Linus när han ska bli krasslig, att han blir speedad, låter konstigt, men sedan han var jätte liten har det varit så. Han blir inte stilla sittande förräns febern är upp och snuddar vid 40 graders gränsen. Så de senaste 4-5 dagarna har han varit jätte speedad!  Feber lite grann, 38,5, ont i öron å hals såklart. Jag jobbar idag, men blir hemma och "vabbar" imorron, har fixat barnvakt idag.


Igår hade vi en riktigt slapp söndag här hemma, gjorde en liten utflykt med bilen och kollad närliggande campingar, då husvagnssäsongen närmar sig! Det blir nog en premiär tur till sista april i goda vänners lag. Jag och sambon firar dessutom 14 år på Valborg, så det kan ju bli mysigt!


Så här ser himlen nästan ut idag, lite gråare kanske, men jag hoppas iallafall på bra väder idag!!!


Ha en bra dag nu alla som tittar in till mig !!!

Ovido - Quiz & Flashcards