Alla inlägg den 4 mars 2009

Av ♥Annica♥ - 4 mars 2009 19:35

God kväll i stugorna!

Denna kväll är väl som de flesta andra här hemma hos oss, barnen har nyss somnat, trötta efter en jätte tidig morgon!

Linus har haft simskola idag, och idag tyckte han minsann att han nästan kunde simma! Jag hörde riktigt hur simfröknarna hejjade på honom! Kul! Han lääängtar nämligen att få vara i stora bassängen själv, och vill  ju helst inte ha arm puffar, det känns väl antagligen lite skämmigt...


Lillen var åsså med i badhuset, mutad med glass o varma chips, han vill nog helst oxå få bada... Men han är duktig, han tjatar inte om det i alla fall!


Imorgon har jag ledig dag, men det betyder ju även att jag går in mot en arbetshelg. Inte lika kul kanske. Men det är som med allt annat, bara man tar sig dit, så går det ju bra... Men man missar ju så mycket kvalitetstid med familjen. Man vill hinna med aktiviteter, utflykter och hus o hem förståss. Jaja, jag har haft tvättmaskinen igång sedan 15 idag, så man får sköta hemmet nu i veckan bäst det går!


Snart börjar "Det okända", och det vill jag ju inte missa! Rysligt och mysigt på samma gång!


Kram å go´kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards