Alla inlägg den 23 mars 2009

Av ♥Annica♥ - 23 mars 2009 09:32

Tack Lotta för den fina awarden!!!

Alltid lika trevligt att få lite uppmärksamhet!


Skickar vidare till Malin, som behöver uppmuntras nu när sonen kräks igen:(

Och till Lena för att vi behöver lite uppmuntran nu innan pellisarna kan muntra upp oss!

Och till Agge, och hoppas att vi ses irl snart igen!


Av ♥Annica♥ - 23 mars 2009 09:25

Ville inte tro mina ögon igår när jag for hem från jobbet... Snöfall!!! Jag som är ledig idag, och ville vara ute med barnen i solsken!!! Näää, det blev inte så...

Har nu pluggat det sista och gjort klart inlämningsuppg. , lärarna får ju skylla sig själva alltså! Om varje elev lämnar in 4 sidor var så blir det en hel del för läraren att gå igenom. Varför måste det vara så maffigt och fylligt? Jaja, tur att ämnet intresserar mig, annars skulle det inte vara lätt... Dessutom var det ju 10 år sedan jag satt i skolbänken när jag läste till uska, så det tar ett tag att komma in i studietekninken igen. Man skriver fel och skriver om. Jag gör dessutom allt förhand, eftersom att min skrivare har lagt av... Stööön!


Nu ska jag lämna över datirn till Ludde, muta javisst!, och sedan ska jag springa runt som en dåre och röja upp i huset. Mannen har ju hållt ställningarna i helgen när jag jobbat, så ni kanske förstår???

Ovido - Quiz & Flashcards