Alla inlägg den 28 mars 2009

Av ♥Annica♥ - 28 mars 2009 13:05

... är jag trött på detta väder! Jag orkar bara inte med mera snö!!!


Jaja, jag är själv hemma i en timme, meningen är att jag ska springa ett par varv i huset och dona lite, mina föräldrar kommer på mat ikväll, nämligen

 tacos!

Lite ut-tjatat kanske, men barnen äter bra av det iallafall. Och nog är det gott!!!?


Har redan hunnit med en hel del, varit till Maxi och handlat det sista till kvällen, hade med mig Ludde. Han är så duktig när man gör saker ensamma, han tycker nog att det är skönt att vara ensam om mammas uppmärksamhet!


Igår var vi och bowlade med en till familj, och vi hade så trevligt! förutom att man är riktigt trött på fredags eftermiddagar! Avslutade kvällen med middag på Lustigkulla grillen! Fint de!


Sköt om varandra nu i helgen! Håll tummarna för mera solsken nu!!!

Ovido - Quiz & Flashcards