Alla inlägg den 20 mars 2009

Av ♥Annica♥ - 20 mars 2009 10:10

Ja, min helg börjar med att göra ett kvällspass, men slutar redan 19:00, så det känns ok, man hinner med lite familjemys ikväll, och lite "Lets Dance" kanske!

Igår hade dagen ett rasande tempo kändes det som. Upp 06:00, trots att jag inte började jobba förräns 16:15, frukost, cykeltur till skolan, hem och underhålla Ludde samt plugga en stund, sedan hämta i skolan, hoppa in i bilen, till Hallsta och köpa ny cykelhjälm till Linus och fika på kafé Kringlan, hem, fixa å dona, in i bilen, till stan, in på Ica Maxi, köpte överdragskläder till storkillen plus lite annat, sedan... till... jobbet... Phu!

Jag kände mig trött igår! Och glömde äta lunch... Jaja, tur man har å ta av...


Sambon som legat sjuk är bättre idag, men jag sa till honom att vara hemma och vila ut sig veckan ut, han är i princip aldrig sjuk, så jag tror att det är viktigt att lyssna på kroppen när den väl säger ifrån. Man ska inte kasta sig tillbaka till jobbet direkt man könner sig liiite liiite bättre.

Barnen får vara på dagis / fritids en liten stund, jag ska ju som sagt till jobbet snart så...


Trevlig helg nu alla lata, lediga, tråkiga, urtrista människor... (Nä, ja ä inte bitter...) VILL ÅSSÅ VA LEDIG!!!


Ovido - Quiz & Flashcards