Alla inlägg den 10 mars 2009

Av ♥Annica♥ - 10 mars 2009 18:54

Jag har antagit en utmaning av Lotta:


Tre jobb jag haft: barnskötare, vårdbiträde, undersköterska

Tre platser jag bott på: Bara i kommunen, men ; första lyan en 2:a, iandra lägenheten bodde vi i radhus, tredje lägenheten var en hyresrätt (mellan landning innan huset)

Tre saker jag gillar att se på tv: Det okända, Greys anatomy, CSI

 Tre favoriträtter: ugnsbakad lax, Kycklingfilé i grönpepparsås, allt som är grillat (grönsaker, kött, fisk osv)

Tre ställen jag skulle vilja vara på nu: Maldiverna, Hawaii, i en jaccuzzi


Jag skickar denna utmaning vidare till den som känner sig sugen, meddela mig gärna om du lägger upp den så jag kan kika!

Av ♥Annica♥ - 10 mars 2009 17:04

Hej hopp!

Har inlett denna vecka med en pulver diet. Ja, jag vet, äta rätt och röra sig, men jag är trött på mat! Allt eller inget liksom.

Min förhoppning är att klara 2v med pulver, sedan smyga in lite försiktig kolhydrat snål kost. Vi får se hur det går, men upptäckte till min förskräckelse att jag gått upp 7 kg sedan i somras.... Usch vilken mardröm!


Lämnade Linus i skolan, satte Ludde i sulkyn för att kunna gå en promenad i min takt. Landade en stund hos mor, hämtade sedan Linus i skolan. Hem, softa lite, popade popcorn till grabbarna, och filmstund ett tag. Sedan var Linus hem till en klasskompis, och jag å Ludde var oxå med och fick lite fika.


Nu har vi bakat en socker kaka som står i ugnen, grabbarna vill ha efterrätt!

Ovido - Quiz & Flashcards