Alla inlägg den 12 mars 2009

Av ♥Annica♥ - 12 mars 2009 09:25

Har mottagit en utmaning från Petra!


En utmaning

Regler:
 Det här är svårare än du tror!
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Lycka till! (DETTA BLIR INTE LÄTT)

1. Vad heter du? Annica

2. Ett ord på fyra bokstäver: Anka
3. Flicknamn: Anna
4. Pojknamn: Anders
5. Yrke: arbetsterapeut

6. Färg: Aubergine

7. Klädesplagg: Armani kostym
8. Mat: Ananas gratinerad kassler

9. Sak i badrummet: Ansningspinne till ögonbrynen(?)
10. Plats/stad: arbrå
11. En orsak att vara sen: Aj i foten
12. Något man skriker: Ahhhhh!!!!
13. Film: Alvin o gänget
14. Något man dricker: Apelsinsaft

15. Band: Anderz Petterz

16. Djur: apa

17. Gatunamn: Anundgatan
18. Bil: Audi

19. Sång: All by my self
20. Aktivitet med fler än en deltagare: Allsång


Jag gör som förra gången, den som vill anta utmaningen, varsågod, hoppa på!


Av ♥Annica♥ - 12 mars 2009 09:18

Lämnar lillkillen 10:00 på dagis, sedan ska jag hem och röja av lite, och fixa ordning mig, sedan ska jag hasta in till stan innan jobbet. Ska kolla nya gardiner.


Jag var så slut igår efter jobbet, vi har det ganska tufft nu ett tag...


Jag ska försöka sätta mig med mina hemuppgifter jag fått från kursen, men det känns som att jag gör det ikväll...


Har inte mycket att tillägga idag.


Kram kram från



Ovido - Quiz & Flashcards