Alla inlägg den 17 mars 2009

Av ♥Annica♥ - 17 mars 2009 18:42

...av Max och Saga... Ta hand om varann i himmelen, lek och busa mycket med alla ängla vänner!

Jag tänder här ett ljus till erat minne, ni har varit borta från jorden 1år idag.

Vila i frid.

Av ♥Annica♥ - 17 mars 2009 15:46

 

Å vilken härlig dag det blev idag!

Jag såg hur solen sakta arbetade sig genom molntäcken i förmiddags, genom fönstret på jobbet, och till min stora lycka så slutade jag 12:00 idag, och kunde åka raka vägen hem och hämta barnen, och sedan njuta av vårvädret! Har suttit med min goda granne på garage uppfarten och avnjutit en kopp kaffe, alltid lika trevligt att ha någon att tjattra med! Synd bara att det inte blir oftare, trots att vi bor så nära blir det alltför sällan!


Passade snabbt på att byta gardiner i köksfönstret, blev väl inte jättebra kanske, har köpt paneler  men ingen ny stång till dem, har en vanlig sån där ful vit ni vet... Men det får duga... vårigt blev det iallafall!


Linus har två kompisar hemma nu, och de leker kurragömma, i vårat "jätte-stora" hus på 106 kvm! *not!* Men de har kul, och jag får en stund för mig själv, i sus och dus, men ändå!


Ska planera för middagen, hmm, vad ska vi äta? Hur ser era matplaner ut för kvällen???


Ha en trevlig eftermiddag!



Ovido - Quiz & Flashcards