Alla inlägg den 7 mars 2009

Av ♥Annica♥ - 7 mars 2009 15:02

Har fått en jätte fin award från Lena. Tack så hemskt mycket!

 

Jag tänker skicka denna award vidare till:

Malin, för att hon skriver så varmt och hjärtligt om familj och vardags betsyr, alltid med en gnutta kärlek!

Lotta, för att hon som ny bloggare snabbt funnit blogg-glädjen, och verkligen sprider glädje och betänksamhet med kloka ord!

Helena, för att hon skriver så igenkännande om livet som mamma, och dess fram och baksida!


För tillfället har jag huset fullt av Hjort-barn, tilloch med Ludde har en egen kompis idag. Det är skönt att barnen har kompisar, så slipper jag tänka på att de ska underhållas!

Men nu börjar det gå liiite livat till!


Av ♥Annica♥ - 7 mars 2009 08:34

Har nyss ätit frukost, men har ingen riktig aptit.

Känner mig totalt ofräsch, har en sån där rinn snuva som bara kommer helt akut, jätte äckligt!


Hur ser våran dag ut idag då... Jag ska skicka in sambon och stor killen till stan och inhandla bla nya allväders-stövlar. Jag och lillkillen blir hemma, kanske det blir några vändor "Finns-i-sjön", det är nämligen ganska populärt här hemma! Körde ett antal vändor igår, och det är en skön syssla att göra med barnen när man inte riktigt orkar med vardagen.


Ludde håller just nu på å klär sig, har valt helt själv, så han s outfit för dagen lyder; Grönt Scooby Doo linne, för korta blå mysbyxor och svarta Scooby strumpor! Snyggt!


Ovido - Quiz & Flashcards