Alla inlägg den 31 mars 2009

Av ♥Annica♥ - 31 mars 2009 18:16

...för jag känner mig död men tror att jag lever???

Jag är helt slut! Sonen verkar "bara" ha ett virus, feberfri och pigg, speedad rättare sagt. Ungarna är på varandra hela tiden och tjaffsar om vartannat, och jag gapar å skriker, och inget verkar hjälpa! Gahhha!!!


Ludde har klämt sig  i bildörren idag, men det gick bra iaf. Men blev livrädd!

Och nu vill jag bara få ungarna i säng, så jag kan få ta ett hett bad och bara varva ner!


Hade dessutom ett jätte migränanfall på jobbet igår kväll, nära att börja kräkas. Min kära kollega lät mig vila en stund, och hade väl gjort undan det mesta när jag kom till baka! Tack A, love you! Migränen släppte när medicinen gjort sitt, men det tog en stund...


Så kära gode gud, du förstår väl att fredagen behöver komma fort till mig???

Amen!

Ovido - Quiz & Flashcards