Alla inlägg den 5 mars 2009

Av ♥Annica♥ - 5 mars 2009 08:27

God morgon alla blogg besökare!

Dagen började som vanligt, men lite onödigt tidigt kanske. Linus, som förövrigt har blivit sååå duktig att sova alla nätter i sin säng, kom upp redan vid 5, och verkade utsövd. Suck... Satte på Tv:n vid 6, sedan frukostbestyr. Promenad till skolan i snövädret, som säkert så småningom övergår till jordens töväder!!! Linus får ha gummistövlar på sig idag, lite kallt kanske, men herre guuud vad våt han var igår!


Har glömt att berätta för er att min stora son varit med om en krock! Har väl försökt att förtränga det antar jag...

I måndags jobbade jag kväll, så Linus fick åka med sin kusin till buggen i Kolbäck. På hemvägen var det snöfall och moddigt, så Linus farbror tappar på något sätt kontrollen, och de krockar i en rondell! Barnen vart självklart skärrade, bilen gick sönder framtill på förarsidan, men ingen gjorde sig illa ialla fall! som tur var! Änglar, finns dom? Ja säger jag, de vakar över oss när vi råkar ut för saker.




Nu ska jag äta sen frukost, och ta en varm kopp kaffe, och sedanska sonen få spela lite, tjatar som bara den!


Sedan blir det en sväng till badhuset med goda vänner!

Ha en bra dag nu!

Ovido - Quiz & Flashcards