Alla inlägg den 6 mars 2009

Av ♥Annica♥ - 6 mars 2009 14:01

 Far och son väntar på maten!

Mmmm äntligen! Mat.

Brorsorna, sams faktiskt!

Ville Viking drinkar är gott!


Trött kille på båten.

Frukost tajm!


Av ♥Annica♥ - 6 mars 2009 08:58


Inatt kom Linus upp för första gången på länge. "Mamma, jag är rädd, jag har mardrömmar!" Så själklart flyttade pappa på sig, och killen fick ta hans säng istället. Efter en stund hör jag; "Mamma, jag har drömt igen, håll mig i handen!" . Plutten!


Jag själv är inte pigg. Har inte varit på hela veckan egentligen, förkyld, halsont, huvudvärk och näsblod till följd av användning av nässpray. Så jag har faktiskt sjukskrivit mig idag och hela helgen. Känns inte som en bra idé att vara på jobbet och dessutom veta att man ensam har ansvaret över 6 boende i fem timmar. Jag ska verkligen bara ta det lugnt i helgen, dricka varmt the, och c-vitamin, kudde å täcke i soffan = LYX.

 Jag önskar bara att jag hade en vanlig ledig helg framför mig, känner för att vara pigg och åka o shoppa nåt nytt till barnen, nåt vårigt!

Men känslan får stanna kvar ett tag till, jag ska shoppa när jag e pigg.


Måste skaffa nya gardiner till kök å v-rum, funderar på att ta en kik på tradera.


 Barnen skulle ha blivit hämtade på dagis/ fritids av mormor och morfar, och vart såklart jätte besvikna när jag sa att de skulle vara lediga med sjuka mig i em, så mormor lovade att de skulle få komma en liten stund iallafall i em. Det kommer Linus att bli lycklig för när han får veta!


Kaffe och soffa!

So long...

Ovido - Quiz & Flashcards