Alla inlägg den 24 mars 2009

Av ♥Annica♥ - 24 mars 2009 09:03

Idag var det verkligen kallt! Kollade spm tur var termometern imorse innan vi tågade iväg till skolan, mycket kläder på vill jag lova! 7,4- grader, inte iskallt, men det blåser oxå, så då blir det värre!


Har nyss intagit en stor lånvarig och jätte god frukost, kaffe, en macka med leverpastej och en med keso, ett ägg med kaviar och ett glas apelsin juice. Nu står jag mig ett bra tag, och kan koncentrera mig på dagens alla göromål. Ska som vanligt springa ett varv runt i huset och riva lite, sedan ut och plocka in påskris, fixa lunch till Ludde, sedan kommer Linus hem, och då ska vi påskpyssla tillsammans!


Har köpt dessa färdiga satser från Panduro, de borde vara lagom för killarna att fixa?


Ha en bra dag nu allihopa, själv håller jag igång i tempo tills 22:00 ikväll, jobbar nämligen kvällen till råga på allt!



Ovido - Quiz & Flashcards