Alla inlägg den 25 mars 2009

Av ♥Annica♥ - 25 mars 2009 09:28

Hjälp! Alla bilder jag sparat verkar vara BORTA!!!

Av ♥Annica♥ - 25 mars 2009 09:19

Kallt som sjutton idag med brrr... Men soen skiner åtminstonde, tur det!


Gårdagens pyssel gick väl... sådär... Jo, pysslet var ju kul, ungarna var ivriga. Men Ludde ballade ur, och till följd av det så ballade även... jag ur...

Det slutade med att Ludde och jag skrek om vartannat, han tyckte det nog var lite för pillrigt, och tappade tålamodet och började förstöra. Linus var ju duktig och jobbade fint, men han har en förmåga att alltid ligga steget före!!! Peta pilla och lite klantig är han, det mesta ramlar ner på golvet

osv... Jag vart lite trött ett tag, men men...

Det var i det stora hela en mysig stund, men jag inser att jag måste lämna bort Ludde till barnvakt, så Linus och jag får grejja själva ibland, det är nog det bästa för oss alla, jag och Ludde får ju "våran" stund när Linus är i skolan.

Har mera pyssel att göra, och lägger sedan upp en bild när alstren är färdiga!


Barnen har sovit oroligt i natt, och därmed har jag sovit dåligt. Har lätt huvudvärk, så det blir en varm dusch och en stor kopp kaffe om en stund.

Sedan till arbetet, jobbar till 19.



Ovido - Quiz & Flashcards