Alla inlägg den 8 mars 2009

Av ♥Annica♥ - 8 mars 2009 16:14

på detta elände till väder!!!

Av ♥Annica♥ - 8 mars 2009 11:13

Sambon och äldsta killen har åkt till stan idag med, Magnus mobil bara krånglar, och nu har han fått nog, nu ska den lämnas in på reparation!

Jag skickade ut Ludde ensam (men under full uppsyn!) en sväng i snövädret

vi såg att grannpojken var ute och lekte, och Ludde ville ha en kompis, då mamma är sådär måttligt roande nu dessa dagar... Vill inte stå ute i onödan i kyla och slabb, så jag blir än värre snuvig igen.

De har hoppat i snöhögen en stund nu, och vips så gick de tillsammans in till Leo som pojken heter, så nu ska de vara tillsammans en stund! Skönt tyckte både jag o den andra mamman, då de är lika gammla, och verkligen behöver lära känna jämnåriga här på kvarteret.


Ja, här vankas det innebandy idag, och jag planerar att sambon tar bägge barnen med sig, så jag får lite ro...  Jag tror jag har gjort ev med en hel hushållsrulle på mitt snytande! Vart kommer all snuva ifrån???

Jag vill så gärna vara fit for fight imorgon, så min demens kurs startar på em...


Ha en skön söndag nu!

Från Annica som börjar se en ljusning!

Ovido - Quiz & Flashcards