Alla inlägg den 15 mars 2009

Av ♥Annica♥ - 15 mars 2009 08:16

Har nyss ätit familjefrukost, och ser till min förvåning att solen skiner!!! Vad härligt!

Jag ska sitta en stund med mina skolböcker, sedan får vi se vad dagen erbjuder.

Innebandy 13:00 såklart, så jag hoppas hinna klart med mina uppgifter tills dess.


{JagAnkan, Om du läser detta, så vill jag tala om att jag försöker och försöker att kommentera dina inlägg i din blogg, men det går bara inte... Kanske nån inställning?}



Igår var vi ju och badade, och hade en jätte trevlig dag. Storkillarna var lite speedade, men det blir ju lite laddat spännande när man kommer ihop sådär. De hade iallafall jätte kul! Ludde lärde sig åka vattenrutschkana själv (vi tog emot såklart), storkillen fick lite näsblod, men det kostar att ligga på topp, men annars var det väl bara min värkande fot som ställde till besvär...

Misstänker att jag har fått hälsporre, men inte helt säker. Nu har jag över belastat främre delen av foten, då jag har varit tvungen att gå på tå i en vecka, så två tår har slutat funka??? Kan inte spreta ut lilltån??? Hrm... Blir nog en sväng till dr i veckan.


Som sagt, nu hägrar skolböckerna!


Ovido - Quiz & Flashcards