Direktlänk till inlägg 11 mars 2009

- grader och snöfall...

Av ♥Annica♥ - 11 mars 2009 10:07

Jag kände mig verkligen frusen när vi kom hem från skolpromenaden i morse! Det var väl runt -4 grader, men sååå rått å kallt, det blåser dessutom.


Från radion hörs Pettson och findus musik, Ludde är en stor fan! Jag sitter här med en kopp kaffe, knaprat i mig en Naturdiet bar, gott faktiskt.

Kan inte ta nån promenad idag, har skit ont i foten! Vet inte vad jag gjort heller, det gör bara grymt ont under höger häl, och så strålar det upp i underbenet. Ungefär som när man har ont i benhinnorna...


Väntar hem Linus med kompis efter lunch, de skulle gå själva, så vi får se hur lång tid det tar... ;) Han ska leka med en tjej idag, och gjorde desamma igår, och det premierar jag stort! Linus kan vara sig själv på ett helt annat sätt, behöver inte spela tuff. Han har kommit ifrån sin ena vän som började i motsatt grupp, det är ju naturligt, då får de så mycket andra vänner som de måste utforska och upptäcka, men jag ser på Linus att det inte är helt ok... Han säger själv att " vi har ju känt varann sedan vi var bebisar ju..."


Jag jobbar första passet efter sjukdomen ikväll, och det ska väl gå bra antar jag.

Linus får skjuts av farmor till simskolan idag, och det är bra det, för jag tror att han när som helst kan simma helt själv! Trägen vinner! Planerar att fara till Arboga på lördag och bada, en annan familj med barn ska oxå med, ska bli trevligt!


 
 
Ingen bild

vuokko

12 mars 2009 07:02

hej, oscar gillar oxå pettson, det går pettson teater i våsterås 1/5, ska vi boka in det med grabbarna oscar o ludde....vore kul:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Annica♥ - 10 oktober 2010 18:22

Jag har inte haft någon motivation alls att driva bloggen framåt, gör ett tappert försök nu ikväll att summera några rader från mitt liv! Jag har följt er lite sporadiskt, ni som tillhör min blogglista. Men ska försöka kika in lite oftare.   Ja...

Av ♥Annica♥ - 27 juli 2010 22:30

... sedan sist??? Ja, sommarlovet är ju i full gång, värme har vi fått i rikliga doser, och semester har vi varit på!   Nyss hemkomna från Öland, och ja, vad ska jag säga... Till en början startade semestern på värsta tänkbara sätt. Husvagns se...

Av ♥Annica♥ - 14 juni 2010 20:05

Hipp hipp hurra! Sommarlov i faggorna, men inte lediga ännu, nejdå, vi kör på ett par veckor till! Barnen var som vanligt strålande i kyrkan, de sjöng så fint, och min Linus hade äran att få stå längst fram och hålla i en skylt ( barnen tillverkar ...

Av ♥Annica♥ - 4 juni 2010 08:05

Jag har verkligen njutit i fulla drag av det underbara vädret vi har fått! Lillkillen är piggare, säger att han har haft ont i halsen, så han har nog varit rejält förkyld oxå, när man är mitt i en allergiperiod är man dessutom mera mottaglig för infe...

Av ♥Annica♥ - 2 juni 2010 08:10

   Kan börja med att konstatera att det är en underbar morgon! Solen lyser, och det ser riktigt somrigt ut!   Och som grädde på moset, så kom våran nya kaffe bryggare igår ; King of coffe!    En skönhet som verkligen kan sitt jobb! Mmmm... ...

Ovido - Quiz & Flashcards