Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

Så var det...

Av ♥Annica♥ - 16 mars 2009 09:30

...måndag igen! Kallt och eländigt var det idag, jag hörde nån som sa att solen skulle vara framme idag med, men inte här i alla fall!


Ska till skolan idag igen, och direkt efter det till jobbet. Känns väl sådär, men det är så måndagarna kommer att se ut denna vår. Det är snart över, det kommer att gå fort!


Sambon började måla lister här hemma igår, och jag ska börja sy så småningom hade jag tänkt, hissgardiner och stolsöverdrag till köket.

Renovering av hall står på schemat, och jag vill ha ljust och fint, så lite möbler ska målas om, och ev införskaffa något nytt. Jag vill ha vitt med inslag av rött i inredningen.

Mmmm, vi får se vad det blir...


Ha en bra dag nu!

 
 
H

H

16 mars 2009 11:22

TACK!! Då är inte min familj störd... Eller så är båda våra det! Asdrygt är det iaf!!!
Snyggt med vitt och rött!! Det har vi med, och svart ;) Hoppas vi kan ses nåt snart! PUSS å KRAM

http://hjartanpalandet.blogspot.com

 
Lena

Lena

16 mars 2009 17:06

Ja visst tar det på både kraft och humör vårt arbete! Du får hämta lite ny inspiration i skolan, ha det så bra Annica!

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

 
Lotta

Lotta

17 mars 2009 09:19

Så fint du fått det.
Fixar du det på egen hand?
Ha en bra tisdag.
Kram

http://steinsdotter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Annica♥ - 10 oktober 2010 18:22

Jag har inte haft någon motivation alls att driva bloggen framåt, gör ett tappert försök nu ikväll att summera några rader från mitt liv! Jag har följt er lite sporadiskt, ni som tillhör min blogglista. Men ska försöka kika in lite oftare.   Ja...

Av ♥Annica♥ - 27 juli 2010 22:30

... sedan sist??? Ja, sommarlovet är ju i full gång, värme har vi fått i rikliga doser, och semester har vi varit på!   Nyss hemkomna från Öland, och ja, vad ska jag säga... Till en början startade semestern på värsta tänkbara sätt. Husvagns se...

Av ♥Annica♥ - 14 juni 2010 20:05

Hipp hipp hurra! Sommarlov i faggorna, men inte lediga ännu, nejdå, vi kör på ett par veckor till! Barnen var som vanligt strålande i kyrkan, de sjöng så fint, och min Linus hade äran att få stå längst fram och hålla i en skylt ( barnen tillverkar ...

Av ♥Annica♥ - 4 juni 2010 08:05

Jag har verkligen njutit i fulla drag av det underbara vädret vi har fått! Lillkillen är piggare, säger att han har haft ont i halsen, så han har nog varit rejält förkyld oxå, när man är mitt i en allergiperiod är man dessutom mera mottaglig för infe...

Av ♥Annica♥ - 2 juni 2010 08:10

   Kan börja med att konstatera att det är en underbar morgon! Solen lyser, och det ser riktigt somrigt ut!   Och som grädde på moset, så kom våran nya kaffe bryggare igår ; King of coffe!    En skönhet som verkligen kan sitt jobb! Mmmm... ...

Ovido - Quiz & Flashcards